Jak trenować w domowym zaciszu?

To pytanie zadaje sobie każdy, kto wpada na pomysł, aby pracować nad własną sylwetką w domowym zaciszu zamiast chodzić na siłownię. Zatem jak trenować w domu? O czym należy nie zapominać? Przede wszystkim powinniśmy pomyśleć o miejscu, w którym będziemy wykonywać ćwiczenia oraz odpowiednio je dostosować, przesunąć meble, wynieść dywan itp. Warto je również przed każdym treningiem przewietrzyć. Możemy zaopatrzyć się również w karimatę, która z pewnością przyda się nam podczas treningu. Komfort to droga do sukcesu, im lepsze warunki do ćwiczeń sobie stworzymy, tym chętniej będziemy do nich powracać. Pamiętajmy też o odpowiednim stroju i dbajmy, aby był zawsze przygotowany na kolejny dzień. Koniecznym jest też ustalenie stałej pory, kiedy będziemy ćwiczyć. Może rano, kiedy dzieci są w szkole? Albo przeciwnie, po południu kiedy sami wrócimy z uczelni? Trening domowy jest przecież dla każdego, zarówno dla studentów, matek, jak i zaawansowanych sportowców, co jest niewątpliwą dobrą stroną tego typu ćwiczeń. Wyznaczenie sobie konkretnej godziny pomoże nam również w utrzymaniu systematyczności, a z upływem czasu treningi staną się dla nas bardzo ważnym elementem planu dnia. Nie możemy jednak być dla siebie zbyt krytyczni, wstawać o 5 nad ranem, albo trenować do upadłego. Trening domowy powinien być dla nas przede wszystkim przyjemnością, odskocznią od kłopotów, a nie kolejnym z nich. Włączmy sobie naszą ulubioną muzykę i spróbujmy się zrelaksować, a jeśli wykorzystamy podane tu porady, nasze ćwiczenia na pewno będą dla nas doskonałą zabawą.